Warunki przyznawania budżetów promocyjnych

Ceramika reklamowa Poznań Wielkopolska - Budżet promocyjny dla Twojej agencji to same korzyści. Dzięki niemu możesz zamawiać bezpłatne wzory kubków i filiżanek z nadrukiem przed realizacją zamówienia. Oferta Maxim zawiera wiele produktów ceramiki reklamowej z nadrukiem: firmowych kubków, filiżanek, szklanek, kufli, zestawów kawowych jak również zamówień specjalnych. Na każdym produkcie stosowane jest zdobienie kalką lub nadruk bezpośredni.

Porcelain sugester

Liczę na szybki kontakt, gdyż...

E-mail:
*
Imię i nazwisko:
*

Telefon:

Nazwa firmy:


* Pola wymagane


Wsparcie techniczne on-line

2014-01-17

Budżety promocyjne - nasza nowa polityka

Dziękujemy, że jesteś z nami.

Przedstawiamy zasady budowania i funkcjonowania budżetu promocyjnego.W każdej chwili, będąc zalogowanym w „Twoim profilu” ,możesz sprawdzić aktualny stan dostępnych środkóworaz historię wcześniejszych operacji.

Regulamin systemu budżetowania:

• Warunkiem przyznania budżetu jest zarejestrowanie się na www.maxim.com.pl
• Budżet przyznawany jest dwa razy w roku: na początku stycznia oraz na początku lipca.
• Członkom SMART club przyznawany będzie budżet w wysokości 1% obrotu wypracowanego w poprzednim półroczu (pod uwagę nie są brane zamówienia na towar bez nadruku).
• Agencjom nie należącym do SMART club w każdym półroczu przyznawany będzie budżet promocyjny w wysokości 100 zł.
• W obu przypadkach budżet jest do wykorzystania przez okres 6 miesięcy tzn. budżet przyznany 1 stycznia obowiązuje do 30 czerwca. Budżet przyznany 1 lipca obowiązuje do 31 grudnia.
• Fundusze nie wykorzystane w danym półroczu nie przechodzą na kolejne okresy rozliczeniowe.

Status Agencji


Wysokość budżetu
 promocyjnego
 

Agencje należące do SMARTclub:
PLATINUM, GOLD, SILVER, BRONZE

1% obrotu wypracowanego w poprzednim półroczu

Agencje nie należące do SMARTclub:
ACTIVE oraz BASIC

100 zł – stała kwota

• Budżet można wykorzystywać wyłącznie na wzory z nadrukiem, produkty z logo agencji reklamowej oraz katalogi (nie dotyczy kosztów wysyłki).

Zasady rozliczania budżetu:

Wzory (wyłącznie z przykładowym nadrukiem) – wartość liczona wg przedziału ilościowego 5040 szt..ceny dla klienta końcowego.

Zamówienie towaru z nadrukiem logo agencji - wartość liczona wg przedziału ilościowego 5040 szt.Ceny dla klienta końcowego, bez dodatkowego rabatu.Katalogi – wg cennika

 

Maxim zastrzega sobie prawo do zablokowania budżetu w przypadku nieterminowego regulowania bieżących płatności.Aktualny stan budżetu oraz historia wcześniejszych operacji dostępne są w „Twoim profilu”po zalogowaniu na www.maxim.com.pl