Warunki przyznawania budżetów promocyjnych

Ceramika reklamowa Poznań Wielkopolska - Budżet promocyjny dla Twojej agencji to same korzyści. Dzięki niemu możesz zamawiać bezpłatne wzory kubków i filiżanek z nadrukiem przed realizacją zamówienia. Oferta Maxim zawiera wiele produktów ceramiki reklamowej z nadrukiem: firmowych kubków, filiżanek, szklanek, kufli, zestawów kawowych jak również zamówień specjalnych. Na każdym produkcie stosowane jest zdobienie kalką lub nadruk bezpośredni.

Porcelain sugester

Liczę na szybki kontakt, gdyż...

E-mail:
*
Imię i nazwisko:
*

Telefon:

Nazwa firmy:


* Pola wymagane


Wsparcie techniczne on-line

2014-01-17

Budżety promocyjne - nasza nowa polityka

Zarejestruj się na www.maxim.com.pl i sprawdź jaki otrzymałeś budżet do wykorzystania na wzory oraz katalogi. Jeśli jesteś zarejestrowany na naszej stronie internetowej już dzisiaj możesz skorzystać ze swojej puli. W każdej chwili po zalogowaniu na www.maxim.com.pl w "Twoim profilu" możesz sprawdzić aktualny stan dostępnych środków oraz historię wcześniejszych operacji.

Regulamin systemu budżetowania:

- Warunkiem przyznania budżetu jest zarejestrowanie się na www.maxim.com.pl
- Budżet przyznawany jest dwa razy w roku: na początku stycznia oraz na początku lipca.
- Członkom SMARTclub przyznawany będzie budżet w wysokości 1% obrotu wypracowanego w poprzednim półroczu (pod uwagę nie są brane zamówienia na towar bez nadruku).
- Agencjom nie należącym do SMARTclub każdorazowo przekazywać będziemy budżet promocyjny w wysokości 100 zł.
- W obu przypadkach budżet jest do wykorzystania przez okres 6 miesięcy tzn. budżet przyznany 1 stycznia obowiązuje do 30 czerwca. Budżet przyznany 1 lipca obowiązuje do 31 grudnia.
- Fundusze nie wykorzystane w danym półroczu nie przechodzą na kolejne okresy rozliczeniowe.

Status Agencji


Wysokość budżetu
 promocyjnego
 

Agencje należące do SMARTclub:
PLATINUM, GOLD, SILVER, BRONZE

1% obrotu wypracowanego w poprzednim półroczu

Agencje nie należące do SMARTclub:
ACTIVE oraz BASIC

100 zł

- Budżet można wykorzystywać wyłącznie na wzory z nadrukiem, produkty z logo agencji reklamowej oraz katalogi (nie dotyczy kosztów wysyłki).
- Wartość każdego wzoru (odliczana od budżetu) to cena produktu z cennika dla klienta ostatecznego (cena katalogowa pod nadruk przed rabatem)
- Maxim zastrzega sobie prawo do zablokowania budżetu w przypadku nieterminowego regulowania bieżących płatności.
- Aktualny stan budżetu oraz historia wcześniejszych operacji dostępne są w "Twoim profilu" po zalogowaniu na www.maxim.com.pl